Kwaliteit
Zijwegen heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Al onze trajecten worden zorgvuldig op de wensen, mogelijkheden en omstandigheden van de klant toegespitst. Wij spannen ons tot het uiterste in maatwerk te leveren, en leggen hierbij de lat voor onszelf hoog. Door gedurende de looptijd van een traject te allen tijde open te staan voor vragen en commentaar van onze klanten, houden wij de communicatie helder en direct.
Klachtenprocedure
Mocht u desondanks niet tevreden zijn, kunt u dit aan Zijwegen kenbaar maken via e-mailadres klacht@zijwegen.nl, ter attentie van Margriet Hijweege. Vink hierbij ‘vragen om ontvangst- en leesbevestiging’ aan om er zeker van te zijn dat uw bericht in goede orde is ontvangen. U kunt uw klacht tevens per post sturen naar: Zijwegen (t.a.v. Margriet Hijweege), Kamperweg 8, 7213 AS Gorssel.
Onafhankelijk klachtenpersoon
Bent u niet tevreden over de manier waarop we uw klacht hebben opgepakt? Dan kunt u contact opnemen met onze onafhankelijke klachtenpersoon: Ben Scherpenzeel (adviseur HRM). De klachtenpersoon neemt uw klacht in behandeling als u:
- eerst geprobeerd hebt om de zaak met ons uit te praten;
- klaagt binnen 4 weken na de betreffende training of opleiding;
- duidelijk omschrijft waartegen en waarom u bezwaar maakt en wat u wilt zien gebeuren.
Na ontvangst van uw klacht mailt de klachtenpersoon u en ons een bevestiging van ontvangst.
- De klachtenpersoon en wij behandelen uw klacht vertrouwelijk. Alleen wij horen ervan.
- De klachtenpersoon hoort uw en ons verhaal.
- De klachtenpersoon beoordeelt of uw klacht gegrond is en of u recht heeft op compensatie. Die kan nooit meer bedragen dan de kosten van de training of opleiding.
- De klachtenpersoon doet uitspraak binnen 4 weken na uw klacht. Als meer tijd nodig is laat hij dat u en ons weten.
- De uitspraak van de klachtenpersoon is bindend voor ons.